Устойчиви ли са перспективите за пазарните оценки на компаниите за електромобили?
Алтернативата пред инвеститорите е да заложат на металите, влизащи в състава на батериите за електрическите коли, смятат анализатори
16:19 | 04.12.21 г. 3Снимка: Bloomberg L.P.
-
ЕС ще предостави на Ливан финансова помощ за 1 млрд. евро до 2027 г.
-
Димитър Главчев: Присъединяването към ОИСР ще насърчи реформите у нас
-
Кои иновации вълнуват младите предприемачи в България
-
Първата голяма руска жертва на войната: "Газпром" е на загуба за първи път от 24 години
-
Русия не може да отговори на западното замразяване на активи, но може да нанесе вреди
-
Финансови отчети натежаха на европейските фондови пазари
-
Сривът на биткойна може да е предвестник за предстоящи проблеми за световните пазари
-
САЩ обвиниха Русия, че използва химически оръжия, Киев има разрешения за удари в Русия
-
Изявленията на Пауъл само за кратко подкрепиха търговията на фондовите пазари в САЩ
-
Най-големият умен град в Европа изниква в Гърция
-
Избягалите в чужбина руснаци се завръщат и подкрепят икономиката
-
Децата билингви - кога е добре да се учат чужди езици
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Финансови отчети натежаха на европейските фондови пазари
-
SOFIX записа седмичен спад от 0,6% до 813,65 пункта
-
Wall Street започва колебливо сесията в очакване на данните за безработицата в САЩ*
-
Министерството на финансите очаква бюджетен излишък от 600 млн. лв. за април
-
Фед даде на долара още пространство за повишения
-
"Телематик" ще изплати като дивидент 55% от печалбата за 2023 г.
преди 2 години Митю "импетатор" дребосъка, дето е известен тук и като Мазньо, има малко акцийки на руски добивни компании и затова скимти срещу ел.автомобилите, мрази Тесла, а като чуе за Илон, направо подпиква. Смеят му се редовно и в ФБ групата на инвеститора, все едно гледаш Костя Копейкин да говори за бизнес, ама с жалка визия. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години хех ... импе , досега как са стигали материалите за направата на автомобилите и бензиностанциите и цялата инфраструктура осигуряваща ги с горива , а за в бъдеще няма да стигат ... :))) ... хайде да помислим в числа малко ... с няколко изключения , от всичко има достатъчно , а за изключенията трябва за известен период от време увеличаване на капацитета ... проблемът не е в електромобилите , а безконтролното размножаване в азия , съчетано със забогатяване на регионът , водещо до по-голяма консумация на каквото се сетиш ... нема да ядът само ориз , писва им ... искат и други неща ... !! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Аз знам, че ще се опитат със сила да наложат безполезните електрически талиги, но знам тоже и че няма да успеят. Затова инвестирам в суровинни компании - защото суровините са нужни при всички случаи. Грозната истина е, че нито един от изброените метали няма да стигне до никъде за толкова масова електрификация !!! Отделно е очертаващият се колосален недостиг на електроенергия и безумните и цени, което превръща притежанието на електромобил във висша форма на ***-oтcтво. За чий ти е кола, която от ноември до април няма да можеш изобщо или почти изобщо да използваш, щото ще трябва да теглиш потребителски кредит, за да я заредиш? Очевидно вече и зеленашите проумяват горното - защото преди обещаваха: електромобил за всяко домакинство, а сега мънкат, че хората трябвало да карат колелца или да се возят с градския транспорт или по 5-6 семейства да ползват колективно една кола !!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар